“Informujemy, że obecnie występują chwilowe problemy techniczne z przeciążeniem sieci internetowej, które mogą utrudniać zalogowanie się oraz korzystanie z naszych aplikacji hostowanych, w tym e-dziennika UONET+. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem sprawności naszych systemów w przyszłości. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia” – zapewniło kierownictwo firmy Vulcan.
Dodatkowo informujemy, że nasza szkoła nie jest właścicielem oprogramowania, które jest zainstalowane na serwerach firmy Vulcan we Wrocławiu i nie ma wpływy na jej poprawne działanie.
Należy też wziąć pod uwagę ogólne miejscowe przeciążenia sieci internetowej związane z e-uczeniem.
Wszystkie sprawy związane z poprawnym działaniem e-dziennika, usterką czy brakiem dostępu - proszę kierować do działu wsparcia technicznego firmy Vulcan pod tel. 71 757 29 29 (dział wsparcia technicznego -> zgłoszenie awarii lub błędu w programie jako RODZIC).
wizyt: 2120298
w tym
miesiącu: 28634
dzisiaj: 958
Strona używa plików cookies w celu poprawnego korzystania z serwisu.
Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.
Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z .
INFORMUJEMY, ŻE W DNIACH 24-26.05.2022 r. (WTOREK – CZWARTEK)
W SZKOLE ODBYWA SIĘ EGZAMIN ÓSMOKLASISTY
W TYCH DNIACH NIE MA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH (LEKCJI).
Uczniowie klas I-III, których rodzice zadeklarowali taką potrzebę,
mają zapewnioną opiekę świetlicową
W GODZINACH 6.30-16.15